Tätäkö tämä elämäni nyt tulee olemaan? Jatkuvaa toivon ja epätoivon heittelehtimistä, surua ja neuvottomuutta?

Tässä kierrossa mulla on ollut Clomit nyt 3 päivässä viiden päivän ajan. Olen saanut rankkoja sivuvaikutuksia ihan näköharhoja myöten. Ei siis mitään herkkua ole ollut. Eilen vaan tapahtui kunnon takaisku...

Olin siis follikkeliultrassa kp 14 ja siellä oli yksi 14mm follikkeli.. ja limakalvo surkea, 2-3mm!! sellaiseen ei voi alkio edes kiinnittyä.

Kaikken pahinta oli kuitenkin lääkärin asenne. Hän piti minulle saarnan siitä kuinka jokainen on vastuussa omasta terveydestään ja sanoi, että seuraava mahdollisuuteni on pistoshoidot jotka on kuulemma satoja euroja kiertoa kohti ja minuun ei kuulemma kannata pumpata kalliita hormoneita koska olen ihan liian laiha... Käski lihottamaan 10 kiloa!!??

Aivan sairasta! Tiedän että olen nyt tosi kevyt ja pieni, 156 cm ja 40 kiloa, ja aijon tosiaan syödä kaikin keinoin ja koittaa OIKEASTI lihoa... Vaikka olenkin vatsatanssija ja valokuvamalli... Lapsen saaminen on tärkeintä elämässäni, se on nyt mulla päämäränä!

Juuri nyt syöminen ei kyllä onnistu ei sitten millään. Nytkin olen kamalassa nälässä. Syynä on 2 päivää sitten poistetut viisaudenhampaat. Koko poski on totaalisen turvonnut ja kipeä :/ olo ei ole mikään hyvä...

Lääkäri alkoi tosissaan vituttamaan minua. Tilasin maanantaiksi ajan yksityiselle gynelle ja kysyn lääkettä (kuulemma estrogeeni) ohueen limakalvoon ja mahdollisesti Pregnyl-irrotuspiikin follikkelille. Pregnyl kuulemma myös kasvattaa follia lisää ennenkuin irrottaa sen.

Teemme siis näin. Kerron heti kun tiedän mitä sanoivat yksityisellä.

Turvonneet terveiset kuninkaallisilta pieluksilta :P