Negaahan se näytti. Olin typerä kun toivoin loppuun asti sitä "oikeaa vastausta"... Nyt en jaksaisi kirjoitella.. Poistin vahingossa edellisen kirjoitelmanikin täältä blogista. Olen ihan pihalla.

Haluaisin laittaa tähän eräälle keskustelupaltalle tänään kirjoittamani runot.

Ne kauniit nuoruuden päivät sydämessäni
kuljen tätä pimeää polkua.
Olen edelleen nuori, mutta sydämeni ei ole
enää vapaa.

Kun kaksi sydäntä yhteen liittyivät onnellisina
ja kun elämämme oli täynnä viatonta unelmaa
en voinut kuvitellakaan surua näin
tappavaa.

Ne haaveet joista kerroin eivät ole kuolleet
mutta ne ovat polttaneet siipensä
ja pelkään että jonain päivänä
ne ovat menneet.

Voi kunpa joku ottaisi minua kädestä ja
johdattaisi pois tästä pimeydestä
johon olen joutunut.

Kun kohtu on tyhjä ja tuo tuntematon paha
runtelee minua sisältä päin, kiedon käteni kapeiden hartioideni ympäri ja itken.

En halua ketään lähelleni, tahdon piiloutua
kärsimään yksin tätä tuskaa, jota vain
kaltaiseni voivat tuntea.

Hätistän pois jopa sen kaikkein rakkaimman, jonka
kanssa ne haaveet aikoinaan luotiin. Hänen rakkautensa on muuttumassa kylmäksi puristukseksi rinnassani.

Muistan vain oman vajavuuteni enkä enää muista miten rakastaa. Välttelen rakkautta, koska se muistuttaa minua siitä mitä meillä voisi olla.

Jos nuoruuden haaveeni olisivat saaneet elää...


####


Kuin langennut enkeli hän istuu kivellä ja
nyyhkyttää.
Sädekehänsä kaunoinen on särkynyt ja
jättänyt vain pimeyden.

Vaaleat pitkät hiukset paljaan tärisevän hipiän yllä tekevät hänestä keijukaisen.
Täyteläisen punaiset huulet ovat sulokkaat ja kutsuvat suutelemaan.

Lantion kiihottava kaari ja pehmeät rinnat, hän on kuin Jumalatar.
Nuo pitkät siloiset sääret ja suuret kaurismaiset silmät ovat monta sydäntä sulattaneet.

Mies katsoo häntä ja luulee löytäneensä taivaan.

Hän ei voi arvatakaan mitä naisen sydän kätkee.
Koska naisen sydän on pohjaton, koska se on vahva, koska se ei unohda milloinkaan......