Kyllä vain, toisella puolella oli kasvanut useampi yhtä aikaa, ja ne olivatkin jääneet pieniksi, mutta vau, toisella puolella munasarja oli toiminut ihan kuten terveen naisen munasarja vain saattaa! Yksi ihana 13x17mm follikkeli oli siellä sivulla kasvamassa. Minun todennäköisesti ihkaeka oikea noin iso follikkeli missä on toivottavasti sisällä ihan terve munasolu... <3

Ihanaa ajatella, että minun vartaloni ei ole ainakaan ihan kuollut. Ehkä on vielä mahdollista, että se onnistuu luomaan uutta elämää... Voi miten TOIVOISIN että voisimme Prinssin kanssa saada lapsen näin helpolla hoidolla... Kaikista peloistani huolimatta...

Ovulaatio ei ainakaan ole käsillä ihan vielä. Siinä suhteessa 15mm on hiukan vaavi vielä. Hoitaja sanoi että sen on kasvettava ainakin kaksi-kolme päivää, ja sitten lääkäri lisäsi humoristisesti että: "Pidä mies kotona". xD Aion todellakin pitää...

En ajatellut käyttää ovulaatiotikkuja, koska a) ne eivät vaikuta kamalan luotettavilta mitä palstoja seuraan ts. ne ovat aika tulkinnanvaraisia b) ne vain lisäisivät stressiäni mahdollisesta ovulaatiosta ja c) seurailen tuleeko ovislimoja ja muita ovulaatioon liittyviä tuntemuksia vai ei, ja hyppäämme punkkaan juuri kun siltä tuntuu!

Olisipa ihanaa toteuttaa sittenkin se pitkäaikainen haaveeni... Rakastella kultani kanssa ihanasti ja saattaa alulle yhteinen lapsemme... Toisaalta on vain pysyttävä realistisena (tosin en oikestaan ole ja saatan tippua pian täältä pilvilinnoista ja kovaa), ja tiedostettava että todennäköisyydet eivät ole kovinkaan suuret siltikään. Niin paljon voi mennä pieleen. Mutta nyt en edes halua ajatella niitä asioita. Tahdon keskittyä onnistumiseen. Tahdon onnistua. Aion onnistua....!

Lapsi saa muuttaa elämäni. Se saa valvottaa minua ja huutaa yöt läpeensä. Se saa kärsiä koliikista ja vaippaihottumasta ja tehdä mustat renkaat silmieni ympärille. Se saa kiukutella ruoasta ja alkaa huutaa kaupassa ihan täysiä kun ei saakaan sitä ihanaa tikkaria. Se saa piirtää tapettiimme ja sotkea lempimattoni vesiväriin. Se saa vaatia minulta kaikkeni ja tehdä minusta epäitsekkään olennon. Se saa mellastaa ympäri huoneistoa ja leikkiä sotaa silloinkin kun minua ei haluttaisi kuunnella meteliä. Se saa pakottaa minut pelaamaan jalkapalloa kanssaan tai vinkua omaa koiraa kunnes tulen hulluksi ja ostamme hänelle sellaisen. Se saa kolhia isän autoa vahingossa tai jäädä poikaystävän luokse yöksi ilman lupaa. Koska minä muistan vielä hyvin millaista oli olla lapsi ja millaista  hyvin nuori ja rakastunut! Koska minä antaisin hänelle anteeksi kaiken ihan kuin omat vanhempani ovat antaneet anteeksi minun tempaukseni. Koska minä rakastaisin häntä. Koska minä haluaisin olla juuri hänen äitinsä. Koska minä olen odottanut häntä ja Prinssi on odottanut. Koska hän olisi meidän lapsemme.

Tulipa kunnon poru ja vuodatus yhdestä 15mm:n follikkelista, josta ei ole edes varmuutta että irtoaako se, saati että hedelmöityisi ja jäisi vielä kaiken päälle kohtuuni kasvamaan! :)

-Hullu mutta onnellinen Prinsessa Delia vaaleanpunaisilla silkkilakanoilla läppäri sylissään

ps: teidän peukut auttoivat ihan selvästi kun saatiin noinkin hyviä uutisia ultrasta ;) <3